Az én életem, az én sztorim:D

2013. május 06. 18:38 - bombaendre

DUPLA KETTES

DUPLA KETTES

Felülök a hattyúk hátára

S szájtátva figyelem, ahogy

A szárny tátva elrepít magával

S egy évig, mint Neils Holgerson

Hol vízen, hol sárban, hol gazon

Elkísérnek a földi utamon

 

Most akkor ez dupla kettes?

Most én vagyok a vesztes?

Már itt tartok, s mégis sehol

Annyi mindent tapasztaltam

S mégis még semmi, amit

Az asztalra pakoltam

 

 

Azért követem az ősök példáját

Hajtom élet-bicajom pedálját

Haladok egyről kettőre

Majd vissza mínusz egyre

S mint a sakkban a paripa

Kettőt előre egyet balra

 

Majd leüt egy királynő

S megyek az asztalra

S majd jön egy paraszt, felsegít

Újra kezdődik a játszma, ez csendesít

De két kettes, mint két kifejlett hattyú

Úgy van egymás mellett

Kedvenc kártyalapom a pókerben

 

Remélem az életben is összejön az All in

S az Isten még sok sokáig megsegít:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr265285102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása