Az én életem, az én sztorim:D

2013. november 26. 22:36 - bombaendre

Párisba tegnap beszökött az Õsz

Párisba tegnap beszökött az Õsz.
Szent Mihály útján suhant nesztelen,
Kánikulában, halk lombok alatt
S találkozott velem by.:Ady

...

Páris színesbe öltözött

Köd a földön s az fölött

S amint a parton lődörgök

Fülembe zene dübörgött

 

Idő is velem suttogott

Fejemre levél kopogott

S énekeltem bús dalom:

E világom itt hagyom!

 

Eltel a nyár is, s újra Ősz

A meleg is vele költözött

De ahogy jött el is szaladt

Tán csak én láttam azt?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr795659873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása