Az én életem, az én sztorim:D

2015. február 26. 20:44 - bombaendre

Könyvelés

Csak listákat látok, de a személyek sehol,
Képeket látok, de emlékem sem volt
Idézetet olvasok, de személyeset keveset
Aki nincs e világon már, az is még szerepel...
Fura, hogy egy oldal, mennyi titkot rejteget
Nyitott könyv az életünk, Vigyázz! Mindent megjegyez!

Udvarláshoz használjuk, mert élőben nehezebb
Egy smile, mosolyjel, mond mennyivel hiteles?
Egy visszabőkés, lájkolás és indulhat a merénylet,
Egy-két átchatelt éjj után már telon jön az üzenet
S majd jön a pofoncsapás, mert élőben nem egyenes,
Nem jön szó a szájra és csak partnert keresett...

Reklámozzuk magunkat, megy az oltári szeretet
Az utcán nem látunk mást csak elforditott fejeket
Évek óta együtt utazunk és nem is kommunikálunk
Nem is tudjuk ki a szomszéd, ilyen ami lokálunk
A lényeg a lájk és nem a szivből jövő szeretet
Betiltani, korlátozni, elfogadni mi lenne helyesebb?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr797223405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása