Az én életem, az én sztorim:D

2013. október 24. 01:21 - bombaendre

Illúzió

Te ott voltál az éjben
Annak közepében
Egy elveszett kis réten
Messze-messzeségben
Lángot szórt a fényed
Meghódít a lényed
a teljes személyiséged
De hirtelen elmúlt minden
Felébredt az ember
S nem volt minden rendben
Mert elveszett a kedve,
Ami jó volt egyszer
Miért ne lehetne
Százszor - ezeregyszer?

Milyen szép a tested
S veled minden este
Egy - egy kaland lenne
Te lennél szerepben
Nekem csak kéne lesnem,
hogy mit művel a tested
Ámulatba ejtesz
Te csillag te az égen
Régóta, hogy tetszel
Kár, hogy nem kerestem...
De valahogy ráleltem
Erre kerek dedre
s most itt van velem szembe
Az újságba a szemle
Abban is az van kezdve,
hogy milyen jó a lelked...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr955596638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása