Az én életem, az én sztorim:D

2014. április 17. 19:44 - bombaendre

Létezik?

Egy érzelmi huzal, mi mozgatja testemet
Marionett bábúként irányít a szeretet
Mintha Gepetto mester mozgatna engemet
Nem szájra festett mosoly, mi díszíti énemet

Őszinte, érzelmes, csodálattal teli
Halovány hétköznapoknak megszürkült falait
Egyszerre festi ki, és egyszerre színezi
Szürkéből színesbe lépni ily gyorsan, létezik?

Tán az idő is érzi, ha együtt töltjük el
Másképpen telik, tudja, hogy másképpen éljük meg!
Már van miért felkelni, s van kivel ledőlni
Egy unalmasan telt napnak legvégén, Létezik?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr946048906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása