Az én életem, az én sztorim:D

2013. október 09. 22:03 - bombaendre

Beszél a csend

Beszél a csend

 Egy őszi hideg reggelen

Csak a csend beszél tovább

A szél süvit fújj meg fáj

Csak a csend beszél tovább

 

A meleg a cúgba öltözött

Szin a földön s az fölött

A fák némán azt suttogják

Csak a csend beszél tovább

 

Azt is csak azért durmolják

Mert ők is érzik, hogy ez más

Ez más beszéd ez más világ

Csak a csend beszél tovább

 

Elmúlt a hosszú forró nyár

A nap is korábban fut alá

De ő is csak az dúdolná

Csak a csend beszél tovább

 

Az érti, meg ki vágyik rá

Aki vágyik a csend után

Ő tudja csak igazán

Hogy a csend beszél tovább

 

A hang csak egy kis állapot

Mi elszáll, s hagy nyomot?

Nyomot mely egy szívbe vág

De a csend beszél tovább...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr75546757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása