Az én életem, az én sztorim:D

2015. május 17. 16:50 - bombaendre

Csata'ba!

Csatába!

Csatába hívlak, hős magyar!

Pattanj lóra kihúzott karddal,

Kiáltsad teli torokból,

Fusson, ki rabló, ki áruló!

 

Tedd szívedre jobb kezed!

Mondd utánam: Itt vesszek!

Itt vesszek, ha besúgok,

Ha országomat eladom!

 

Esküdj a vitézek vérére!

Mert vérükkel ügyeltek

E nemzetnek népére,

Kiáltva csak ennyit: Előre!

 

Esküdj a szent koronára!

Ez, mi maradt az országnak,

Ez, mi összetartja a magyart,

Miatta még harcban marad.

 

Vezesd győzelemre néped,

Adj erőt, hitet nékem!

Erőt, hogy a kardot bírjam,

Hitet, hogy lesz majd holnap.

 

A magyar nép most vezérre vár.

Álljon elé, ki csatába száll:

Kinek kardja elég éles,

Kinek esze elég fényes!

 

Állj talpra és küzdj egy népért.

Küzdj egyszerre egy eszméért,

Ha kell, akár csak egy érméért,

S ha az sincs, csak a magyar népért

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr347467620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása