Az én életem, az én sztorim:D

2014. április 22. 18:20 - bombaendre

Belsőharc

Belsőharc

Szívében él a vágy
De az esze más diktál
Harcban áll a világ ellen
De kibírja-e ő mellette?
Mit ér neki a szerelem
Ha a világ küzd ellene
Megéri, majd az árát
Kiröhögik majd a kárát?
Meddig kínozza az ördög?
Legjobb, ha időben o dönt
S letisztázza, mit ér neki
A társadalmat-mit érdekli?
Ez az ő élete az oő levese
Azt főz bele, amit szeret
De a többi embert bántja,
Hogy mással látja, mint kívánta
De ő kell, döntsön emberiség!
Vajon mi győz a szív vagy az ész?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr196070279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása