Az én életem, az én sztorim:D

2013. január 15. 00:25 - bombaendre

Anyám tyúkja avagy kutyája

Anyám tyúkja avagy kutyája


Mi a szitu? Talán már szimpatikus
Az hogy itt áll, mint a gyógypatikus
De jut eszembe, látom magán,
Jól fenn hordja, kend az orrát

Futkos, mint a veszett vadkan
Szárnyal-, repdess padról padra
Ha kell el is szolja magát
De ki nem rakják, mint a macskát

Miért tennék? Hisz szeretik
Minden porcikáját megeszik
Van itt búza, kender, árpa
Valóra vált kend ez álma

Adjon hálát a gazdúrának,
Hogy élhet a vígdolgában
S ha szüksége van magára
Mindig legyen a farában

Mi van öreg?, figyeltelek
Látom az idő veled, pereg
Hű katona voltál komám
Bátran védted a várpalotám

S ne adj Isten, hogy vérszemet
Kapjon szemed, me kitekerem…
Édesanyám árva szolgája
Maradj mindig hű hozzája!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr235019007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása