Az én életem, az én sztorim:D

2014. május 06. 11:45 - bombaendre

Szabadon....

Szabadon....

Halljátok? Csendben a belső hangot?
Látjátok? Vaksötétben a napot?!
Érezd a ritmust, amit, a természet biztosit
Minden egyes test hullámzik
Nem mindegy hogy: negatív vagy pozitív!
Fogadd örökbe a világot, és majd meghajlik előtted
A mosoly az igazi fegyver minden egyes irigykedőnek
Tedd félre a gondot, azt majd holnap is megkaphatod
Éld meg a percet, minden apró pici pillanatot
Élj az álmodnak és higgy, hogy beteljesedik
Hisz ha reményt adsz magadnak a világ is
Kitárja szárnyait...
Adj értelmet az életnek és az értelmet ad neked
Ne akarj többet, csak annyit, mire szükséged lehet!
Az élet küzdés csak nem mindegy, hogy, hogy bírod
Minden nézőpont kérdése, hogy áll szádon a mosoly?
Mindegy hogy nagy vagy, vagy épp kicsi,
Ne ítélkezz más felett, mert nem te éled az ”életit"!
A probléma az tulajdon, másnak át nem adható
Az volt, van, s lesz. Jobb, ha ezt elfogadod
Engedd el a dolgokat, csak így élhetsz szabadon
Ne problémázz minden apró-cseprő nevetséges dolgokon
Olvass! Hisz a tudás az hatalom
De ne mindenféle szedett-vedett kamu oldalon
Várd az eső után a szivárványt, és a fölbukkanó nagy napot
Mert attól hogy nem látod, az még ott van és feragyog!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr306125657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása