Az én életem, az én sztorim:D

2013. január 10. 18:46 - bombaendre

Köszönöm

Mint üldöző vad az alanyt,

Úgy kergetem önmagamat

Egyszer ez jó máskor más,

Mutassd Uram az útirányt!

Verj fényes ösvényt elém

Ne menjek a rosszabb felé

S mért van? Ha kell választanom

Magam kelepcébe csalogatom?

De a jót is tapasztalom

Uram ezért hálás vagyok

Egyszer adsz, s máskor veszel

Az élet ettől hullámvölgyes

De én éppen igy szeretem!

Hálát adok, a környezetnek

Akik engem körbe vesznek

S legfőképp Uram neked

Mert te adsz erőt s hitet

Hogy tudjam mi a helyes

Vagy éppen mi nem

S ha néha elordítom

I thank you Jah, azt neked szánom

Zárom szavam, zárom imám

I thank you Jah, I thank you Jah!!!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr515010716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása