Az én életem, az én sztorim:D

2014. augusztus 01. 09:19 - bombaendre

Kihívás

Tétlen telnek perceim, tennem kell ellene...

Nincs kihívás manapság, változás kellene

Mert a lét kihívás s a kihívást szeretem

Attól lesz nemesebb erősebb a jellemem

 

A mindennapi harctól a kapott pofonoktól

Csak tanulni lehet s kell a rossz dolgokból

A szerelem is nem más, mint napi ambíció

Az adja a szívnek legfőbb infúziót

 

Hogy is van? Ember küzdj és bízva bízzál?

Én azt mondom, ember élj és élni hagyjál

Mert kiölik belőlünk lassan az élni akarást

Ez mára e népnek a legnagyobb kihívás

 

Mindennap változik valami minimum a dátum

Nekem kicsit több kell, mindig kell a más út

A legjobb itthon? Azért sokszor lennék másutt

Világot bejárva, legyen életem egy nászút...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr516564123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása