Az én életem, az én sztorim:D

2013. szeptember 19. 23:21 - bombaendre

Segélyért-személyért

Segélyért-személyért

 
Ohh Uram te fennvaló,
mond hogy ez a lány mire való?
Mond hogy lehet elérni,
egy lépéssel közelebb érni?
Csak egy szikra puszit kapni,
két szemébe belenézni...
Egy kicsiny időt eltölteni,
egymást jobban megismerni.
Csak egy percet adj legalább,
egy kicsi időt szánj már reá,
tudom hogy sok ember kér,
de az enyém segélykérés.
Mert nincs a földön egy tündér se,
mely így ámulatba ejtett engem.
A hétköznapok csodája,
a hétvégéknek hiánya,
ez a lány ez elvarázsol,
gyilkos szeme mindig kínoz,
de majd Uram lesem az eget,
hogy lássam a jelet amit küldesz
 mert tudom fogsz, mert hiszek benned,
s ezt a lányt majd szeresd-éltessed,
minden földi jóval ellásd
, s ne tudja meg mi a magányt...
Add hogy árnyék ne érje őt,
csak a napos meleg idő,
add hogy segitse a népet,
betegséget, öregséget.
Az élet út majd mit bejár,
ne legyen egy tiszavirág,
legyen hosszú legyen széles,
legyen kedves legyen édes.
És ha mégis bánat éri
adj valakit ki megdicséri,
szikra szivét helyre teszi
s szürkeségét kiszinezi... ÁMEN!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr645524470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása