Az én életem, az én sztorim:D

2015. március 27. 17:16 - bombaendre

Könyvelés 2

Csak görgetem a posztokat
Nézem, ki mit osztogat
Nem látok semmi fontosat
Ez csak időt fosztogat!
Trendi bölcs idézetek
Egynél sokat nem időzhetek.

Mert már száz újabb jelent!
Mint az idő a poszt úgy pereg
Nincs időnk sem átérezni,
Egy-egy írást értékelni
Csak egy lájkkal jutalmazni
Lényeg hogy tudj újat adni!

Nem számít a minőség sem
Csak a vesztett időt érzem
Amit ezzel is elpazarlok,
De ezzel is csak jót akarok...
Oszd meg a saját irományod
Nem csak holmi ocsmányságot.

Melyben életed sajnáltatod,
Volt szerelmet búcsúztatod
Anonimként kommentelgetsz
Névtelenül bátor lehetsz
És a világ másnak szeret,
Mert a hibád elrejtheted!

Kemény szavak, gyenge szívek
Találkozni? Oh, azt minek?
Ha karosszékben is hazudhatsz
Hatvanként mondhatsz húszat,
Mikor otthon kényelmesebb
S a meguntad, ki is léphetsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr597310450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása