Az én életem, az én sztorim:D

2013. január 14. 08:57 - bombaendre

Tavaszváró

Már egyre fényesebb a nap

Most is éppen kacsingat

Halott fák a szemetesnél

Egy-egy még a lakásban él

Csendesebbek a harangok

Szabadulnánk a kilóktól

 

Kinézek a fagyos tájra

Még a madár sem jár arra

Minden fehér, minden szürke

Vajon mikor öltözik be?

Szép sárgába, na meg zöldbe

A jövő nem sík hanem görbe

 

Még benne vagyunk a gödörbe

Oszt lassan feltelik, majd földdel

A mínuszok még hátra vannak

De mi várjuk nagy pocakkal

Reménykedünk hogy az újév

Szerényebb lesz, mint múlté

 

A szánkók még készenlétben

Örülünk, hogy gyermekfejjel

Ordítunk a vaksötétben

Igaz, hogy még sehol semmi

De a tavasz már remény cikk

Csak igazán kell benne hinni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr865017028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása