Az én életem, az én sztorim:D

2014. április 22. 18:15 - bombaendre

Ihlet...

Elvesztettem azt amitől több voltam mint az átlag
Azt amitől éreztem van a küzdésnek is ára
Az idei év furcsa változása, nem hagy nyugodni
De hátha eme sorok hatására a helyzet változik
Bántja a lelkemmElvesztettem azt,
Amitől több voltam, mint az átlag
Azt, amitől éreztem van a küzdésnek is ára
Az idei év furcsa változása, nem hagy nyugodni
De hátha eme sorok hatására a helyzet változik
Bántja a lelkem, mert egy darabka hagyta el énem
S ez volt az egyik álmom része, oh, a fenébe...
De a szomorúság mi közbe belém is költőzik
Hátha felszántja agyam rejtett mezeit
A szó a földem, az eszem a virágom
Vele ültetnék be egy teljes új világot
Hogy szebb kertet, egy szebb mezőt láthassak
S mire ide érek betű-bimbók nyílnak a földben
Add Uram vissza a rejtett,,tehetségem,,
Add, hogy adhassak, a világnak s az láthasson engem
Észrevegyem a kinyíló virágot, a szivárványt az égen
Az élet küzdés és én minden jóból és rosszból kérek
Hadd lássam a rossznak vélt jövőben a szépet
Ha e kudarctól próbálsz meg óvni így módon
Hadd, próbáljam meg, mert ettől lennék boldog
Adj IHLET-et hogy ezt szavakba is véssem
Add, hogy szülessen még ezer meg ezer versem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaendre.blog.hu/api/trackback/id/tr676070274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az én életem, az én sztorim:D
süti beállítások módosítása